theme wordpress
گیمینگ

همه چیز در رابطه با بازی پابجی (pubg)

Player unknowns Battle Grounds

player unknowns battle grounds  

این بازی هیجان انگیز شوتر آنلاین از استودیو بازی سازی(Tencent games) تولید شده است که در نوع بازی‎های آنلاین گرد و خاک زیادی کرده است؛ در ادامه نقد بازی با ما همراه باشید.

این نوع بازی در گروه بازی های آنلاین انگشت نمای خیلی‎ها شده است و با اینکه اول با دیدگاه خوبی وارد نشد ولی پس از مدتی توانست نظر گیمرها را به خود جلب کند، اگرچه این بازی با مقایسه با فورتنایت و دیگر بازی‎های بتل رویال و آنلاین شبیه نبود ولی توانست خود را در میان بازی‎ها بالا بیاورد و در رتبه خوبی قرار بگیرد.

این بازی کار خود را با رایانه‎های شخصی آغاز کرد، و سپس موبایل‎ها و سپس سعی در تغییر پلتفرم‎ها کرد و بازی را در x-box به عرضه گذاشت. اما این بازی پس از مدتی به این فکر افتاد تا بازی خود را برای کنسول ps4 عرضه کند.

همه بعد از این خبر منتظر بازی در ps4 store بودند و سازندگان بازی فورتنایت نگران شده بودند تا مبادا پلیرهای خود را از دست دهند، اما وقتی بازی وارد ps4 store شد…

با متوجه شدن اینکه بازی پولی است و کاربران علاوه بر آن می‎بایست ps plus تهیه می‎کردند، میزان استقبال کاربران به شدت کاهش یافت، اما باز هم در این میان افرادی وجود داشتند که شیفته این بازی بودند و هزینه بازی را پرداخت کرده و بازی می‎کردند.

در آن طرف شرکت اپیک گیم نیز خیالش آسوده گشته بود، زیرا پلیرهای بازی‎اش دو چندان افزایش پیدا کرده بود و این باعث اتفاقاتی در نوع دیدگاه Tencent game و سعی کرد خود را طرف مقابل بازی فورتنایت کرد تا رقابت مفیدی را پیش رو داشته باشد.

اما بعد از مدتی سر و کله بازی Apex legends پیدا شد و رقیب سرسختی در دنیای بازی‎های آنلاین شد تا بتواند پلیرهای زیادی جذب خود کند، اما در این میان بازی پابجی (pubg) دست رو دست نگذاشته بود و آپدیت‎های جذابی از بازی خود منتشر کرد تا پلیرها را جذب خود کند.

اما مشکل اینجا بود که در کنار Apex legends بازی Fortnite پشت سر هم seasonهای جدید آپدیت می‎کرد اما باز پابجی (pubg) در مقابل با آنها مپ‎های متنوع و نوع fpp و tpp را گذاشت با انواع مختلف مد بازی تا بازیکنان حوصله‎شان سر نرود و بازی برایشان تکراری نشود تا بتوانند لذت ببرن من به عنوان یک گیمر به شما پیشنهاد می‌کنم تا این بازی را امتحان کنید و لذت ببرید
با ما در الفبایت همراه باشید …….  

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن