الفبایت، الفبای بهترین‌ها

آشنایی با محیط کاربری فتوشاپ

در مقالات قبلی با نرم افزار فتوشاپ و نحوه کار کرد این نرم افزار قدرتمند آشنا شدیم. همچنین بررسی کردیم که فتوشاپ در چه مواردی کاربرد دارد. پس از آشنایی کلی با فتوشاپ نوبت به آن رسیده که به بررسی رابط کاربری و محیط این نرم افزار بپردازیم.

پیشنهاد من به شما کاربران عزیز وبسایت الفبایت این است که مطالب مقدماتی که در این مقاله و مقالات بعدی به شما ارائه می‎دهم را به خوبی یاد بگیرید تا بتوانیم با راحتی و لذت بیشتری پروژه‎های حرفه‎ای را پیش ببریم.

محیط کاربری فتوشاپ

وقتی فتوشاپ را برای اولین بار باز میکنید با محیطی مشابه تصویر زیر مواجه خواهید شد، این نوع چیدمان که مورد بررسی قرار می‎گیرد، حالت پیش فرض یا Essentials نام دارد، که برای افراد تازه‎کار همین حالت پیش فرض توصیه می‎شود.

با هم به بررسی قسمت‎های شماره گذاری شده میپردازیم تا با این موارد بیشتر آشنا شویم.

 

در پایان باید توجه داشته باشید که یادگیری فتوشاپ فقط و فقط با تمرین و تکرار صورت میگیرد و استمرار در این کار به مرور زمان از شما یک طراح بی‎نقص می‎سازد. درنتیجه نکته مهم پس از مطالعه این آموزش و دیگر آموزش‎هایی که برای شما قرار خواهیم داد، این است که شما تمامی مطالب و تمرینات گفته شده را انجام دهید و خودتان نکات جدید را کشف کنید و اطمینان داشته باشید که تنها این روش از آموزش دیدن (تکرار و تمین و کشف نکات توسط خودتان) می‎تواند شما را به موفقیت در زمینه کار با این نرم افزار برساند.

در مقاله بعدی خواهیم آموخت که چگونه اولین پروژه را را در فتوشاپ ایجاد کنیم و از آن خروجی بگیریم.