theme wordpress
نقد و بررسیهنری

و اینک اثری جدید از خالقان والاس و گرومیت!

و اینک اثری جدید از خالقان والاس و گرومیت…انیمیشن Early man به مانند انیمیشن های <والاس و گرومیت> و همچنین <فرار مرغی> با تکنیک stop motion (ساخت انیمیشن به کمک تصاویر ثابت متعدد) ساخته شده که در زمره ی بهترین انیمیشن های سال ۲۰۱۸ قرار گرفته است…همچنین به خاطر شباهت بسیار زیاد شخصیت های این انیمیشن با کاراکتر های والاس و گرومیت مخاطب احساس صمیمیت بیشتری با آنها می کند.

شرکت های سازنده: Aardman Animations ، BFI’s Film Found ، Amazon Prime Instant Video

شرکت توزیع کننده: استودیو کانال

عوامل ساخت:کارگردانی و طراحی کلی این انیمیشن به عهده نیک پارک (Nick Park) بود. از جمله کار های این کارگردان توانا میتوان به والاس و گرومیت ، فرار مرغی و همچنین بره ناقلا اشاره کرد.
مارک برتون(Mark Burton) فیلمنامه نویس این انیمیشن است. او نیز نویسندگی فرار مرغی و بره ناقلا را در کارنامه کاری خود دارد.
اما یکی از جذاب ترین اتفاق هایی که در این انیمیشن افتاده وجود بازیگران مطرحی چون ادی ردمین (Eddie Redmayne)بازیگر فیلم بسیار موفق تئوری همه چیز (The Theory of Everything) در نقش داگ که شخصیت اصلی انیمیشن است،میسی ویلیامز(Maisie Williams) بازیگر سریال پر طرفدار بازی تاج و تخت (Game Of Thrones) در نقش گوونا و همچنین تام هیدلستون در نقش لرد نوث که بر محبوبیت این انیمیشن افزوده است.

شخصیت گوونا در انیمیشن early man

واما…خلاصه داستان:در آغاز جهان و زمانی که موجودات نخستین و ماموت های پشمالو(!) روی زمین پرسه می زدند، انسان های نخستین، داستان داگ و هوگنوب که دو شخصیت به هم وابسته اند را تعریف می کنند…داگ قبیله اش را متحد می کند تا از نابودی خانه شان توسط لرد نوث حاکم سنگدلی که مجهز به قدرت عصر برنز است ،جلوگیری کند.در یک نبرد او آنها را با بازی خودشان شکست می دهد و اولین بازی فوتبال اروپایی شکل میگیرد…

صداپیشگان: ادی ردمین،تیموتی اسپال، تام هیدلستون، میسی ویلیامز
جالب است بدانید تیم استودیو کانال(شرکت توزیع کننده فرانسوی) اعلام کرده است که این اولین انیمیشنی است که ادی ردمین در آن کار دوبلاژ انجام می دهد.

توضیحات دیگر: این انیمیشن محصول سه کشور انگلستان،فرانسه و آمریکا است. و برای رده سنی PG(مناسب برای افراد بالای ۷ سال)است.
مدت زمان این انیمیشن ۸۹ دقیقه است.زبان این انیمیشن انگلیسی است.

حرف آخر: انیمیشنی که در عین سادگی و قابل پیش بینی بودن توانسته همه را مجذوب خود کند…که البته در آینده با دوبله های فارسی بر جذابیت آن برای فارسی زبانان افزوده خواهد شد.
همراه ما باشید و با انتقادات و پیشنهاد های خود مارا در بهبود سایت یاری فرمایید.

 

منبع:سایت ویکی پدیا/alefbyte

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن