theme wordpress
فناورینقد و بررسی

معرفی ، نقد و بررسی گوشی LG V40 thinQ

معرفی 

بعد از معرفی گوشی LG V40 thinQ توسط کمپانی معروف اما کم صدای LG ، حالا نوبت به بررسی تخصصی این گوشی توسط کارشناسان سایت الفبایت رسیده و اکنون می خواهیم این گوشی تمام عیار را بصورت جامع و کامل برای شما عزیزان بررسی کنیم . < امیدواریم لذت ببرید > .

طراحی

طراحی این گوشی بسیار شبیه نسخه ی قبلی این گوشی یعنی LG V30 است . اما همانطور که از عکس ها مشخص است ، این گوشی با ۳ دوربین عرضه شده که در طراحی زیبای این گوشی نقش بسیاری دارد .

امکانات

این گوشی دارای حسگر اثر انگشت است که در زیر دوربین ها قرار داده شده است . این گوشی در ۲ رنگ آبی و مشکی عرضه شده که جلوه ی بسیار زیبایی دارد. اندازه ی صفحه ی نمایش این گوشی ۶.۴ و با فناوری پنل اولد(Panel Oled) است که حاشیه های بسیار کمی دارد و این یک امتیاز مثبت برای این گوشی محسوب می شود . این کمپانی ادعا کرده که این گوشی در برابر گرد و غبار و آب تا عمق ۲۵ متری می تواند دوام بیاورد که این هم جزو امتیازات مثبت این گوشی محسوب می شود.

سخت افزار

این گوشی در یک نسخه ی ۶۴ گیگابایتی همراه با تراشه اسپندراگون ۸۴۵ در کنار یک رم ۶ گیگابایتی عرضه شده که برای یک گوشی بالا رده که جزو پرچمداران امروزی است ، بسیار مناسب و قوی است . ( این گوشی از کارت حافظه تا سقف ۵۱۲ گیگابایت پشتیبانی می کند) . باتری این گوشی ۳۳۰۰ میلی آمپر ساعتی است که برای این گوشی در برابر هم رده ها ، یک نقطه ضعف محسوب می شود . در نسخه های قبلی مانند v30 نیز یک باطری کوچک با ظرفیت ۳۰۰۰ میلی آمپر ساعتی عرضه شده بود که در این نسخه تنها ۳۰۰ میلی آمپر ساعتی افزایش یافته است . 

دوربین

و اما دوربین این گوشی که بیشترین درصد را در طراحی دارد ، دارای یک سنسور ۱۲ مگاپیکسلی + سنسور ۱۶ مگاپیکسلی + ۱۲ مگاپیکسلی بوده که از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است . دارای سنسور فوکوس و لنز فوق عریض و تله فوتو می باشد که بیننده را برای گرفتن هر عکس هیجان زده می کند . دوربین سلفی این گوشی ۵+۸ مگاپیکسلی است که بهترین تصاویر را برای یک عکاس حرفه ای و دیگر افراد می تواند ثبت کند .

قیمت

قیمت این گوشی در نسخه اول از ۹۰۰ الی ۱۰۰۰ دلار است که نسبت به هم رده ها مانند هواوی P20 PRO و Galexy note 9 دارای قیمت بالایی است . در نهایت این گوشی برای عکاسان و کسانی که نیاز به تلفن همراهی با پردازنده قوی دارند ، گزینه بسیار مناسبی است .

پس برای خرید این گوشی به سرعت عمل کنید چرا که قیمت آن در حال افزایش است .

<امیدوارم لذت برده باشید>

با ما همراه باشید!!!

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن