theme wordpress
اخباررویداد هاگیمینگ

جوایز مراسم The Game Awards 2018 : بهترین بازی سال

باری دیگر در خدمت شما هستیم با یکی از مراسم اهدای جوایز دیگر البته در زمینه‎ی بازی‎های کامپیوتری.

مراسم The Game Awards هر ساله به افتخار شرکت‌های سازنده‌ی بازی‌های ویدیویی برگزار می‌شود. در این مراسم بازی‌های که در طول یک سال به بازار عرضه شده‌اند مورد بررسی قرار می‌گیرند و به بهترین آن‌ها در زمینه‌ها و ژانرهای مختلف جوایز مختلفی تعلق می‌گیرد.

در سال ۲۰۱۸ بازی‌های بسیاری مانند God Of War ،Assassins Creed Odyssey ،Red Dead Redemption 2 ،Marvel’s Spider-Man و… به بازار عرضه شدند که تجربه‎‌ای ذجدید و تازه از محیطی گرافیکی قدرتمند بودند، بیشتر بازی‌های جذاب و صاحب‌نام جوایزی دریافت کردند که در ادامه به آنها می‎پردازیم.

در سری مقالات The Game Awards 2018 تصمیم داریم به بررسی دریافت کننده‌های جوایز سال ۲۰۱۸ بپردازیم. با ما همراه باشید.

جایزه ی بهترین بازی سال ۲۰۱۸:

  • God Of War

بازی ویدئویی در سبک اکشن-ماجراجویی است که توسطاستودیو سنتا مونیکا ساخته شده و بوسیلهٔ سونی اینتراکتیو انترتینمنت در تاریخ ۲۰ آوریل ۲۰۱۸ به‌طور انحصاری برای کنسول پلی‌استیشن ۴ منتشر شد.

این هشتمین قسمت در مجموعه بازی‌های خدای جنگ به‌شمار می‌رود و دنباله‌ای بر نسخهٔ خدای جنگ ۳ محسوب می‌شود. بازی به عنوان یک نسخه بازراه‌اندازی از سری خدای جنگ به‌شمار می‌رود و این بار به جای آنکه داستان آن همانند تمامی قسمت‌ها در این مجموعه بازی بر اساس اساطیر یونانی دنبال شود، در اساطیر اسکاندیناوی روایت می‌شود.

شخصیت اصلی بازی کماکان کریتوس است که دیگر پا به سن گذاشته و اکنون صاحب پسر شده‌است. کریتوس نقش مربی و محافظ پسرش را ایفا می‌کند و در طی روند بازی پسرش به او در مبارزات، اکتشافات و حل معماها کمک می‌کند. سلاح اصلی کریتوس در این قسمت یک تبرزین جادویی است.

این بازی دارای نمرات بسیار بالایی است و با استقبال بسیار خوب منتقدین مواجه شد. وبگاه‌های گیم‌اسپات و آی‌جی‌ان به ترتیب به این بازی امتیاز ۹ از ۱۰ و ۱۰ از ۱۰ را داده‌اند و همچنین امتیاز کلی ۹۴ از ۱۰۰ را در وبگاه متاکریتیک به خود اختصاص داد.[۴] به گفتهٔ بسیاری از رسانه‌ها، این بازی یکی از بهترین بازی‌های کنسول پلی‌استیشن ۴ است.

  • Assassin’s Creed Odyssey

یک بازی ویدئویی در سبک نقش‌آفرینی اکشن است که توسط یوبی‌سافت کبکتوسعه یافته‌است و بوسیلهٔ یوبی‌سافت در تاریخ ۵ اکتبر ۲۰۱۸ برای سکوهای مایکروسافت ویندوز، پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان و نینتندو سوئیچ (تنها در کشور ژاپن) منتشر شد. به طور کلی این نسخه بیستمین قسمت از مجموعه بازی‌های کیش یک آدم‌کش است و پس از کیش یک آدم‌کش ریشه‌ها هفتمین قسمت اصلی در این سری به‌شمار می‌رود. داستان بازی نسبت به نسخهٔ قبل قدیمی‌تر است و روایت داستان تاریخی از جنگ پلوپونز میان اسپارت و آتن را بازگو می‌کند.

بازیکن در این نسخه قادر است در ابتدای بازی از بین دو جنسیت مذکر (آلکسیوس) و مؤنث (کاساندرا) یکی را انتخاب کرده و بازی را به اتمام برساند.

برای کسب اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.

  • Celeste

بازی در سبک بازی‌های قدیمی طراحی شده است به‌طوری‌که خاطرات شما را از بازی‌های پیکسلی دهه‌های قبل زنده خواهد کرد.

  • Marvel’s Spider-Man

یکی از عناوین موفق سال ۲۰۱۸ بازی Marvel’s Spider-Man بود که توجهات زیادی را به خود جلب کرد. این بازی توسط کمپانی Sony و استودیوی بازی سازی اینسامنیاک گیمز(Insomniac Games) ساخته شد. اگر مجموعه فیلم‌های Spider-Man را دیده باشید، از همان ابتدا می‌توانید متوجه داستان بازی که جنگیدن با خلاف کاران است، بشوید.

  • Red Dead Redemption 2

 یک بازی ویدئویی در سبک اکشن-ماجراجویی و جهان باز است که توسط راک‌استار گیمز در ۲۶ اکتبر ۲۰۱۸، برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۴ و اکس‌باکس وان منتشر شد. این بازی سومین قسمت در مجموعه بازی‌های سرخ‌پوست مرده محسوب می‌شود و پیش در آمد بازی رد دد ریدمپشن در سال ۲۰۱۰ است. این بازی در گیم اوارد ۲۰۱۸ هشت بار نامزد شد و توانست چهار جایزه را برنده شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره‌ی بازی اینجا کلیک کنید.

در نهایت جایزه بهترین بازی سال به بازی God Of War رسید.

لطفا نظرها و دیدگاه‌های خود را برای افزایش کیفیت پست‌های بعدی با ما درمیان بگذارید.

با ما در الفبایت همراه باشید…

منبع
ویکیپدیا
برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن