theme wordpress
آموزشیهنری

آموزش زیبراش – آموزش ساخت محیط سه بعدی بازی در زیبراش

بسم الله الرحمن الرحیم

در این سلسه آموزش‎ها سعی داریم با نظم و ترتیب مشخصی، نرم‎افزار زیبراش را که در مقاله‎ای جدا، به صورت مفصل به آن پرداخته‏‎ایم، تدریس کنیم و در ابتدا آموزش‎های انگلیسی را با نظم خاصی تقدیم شما می کنیم:

آموزش ساخت محیط سه بعدی بازی در زیبراش – قسمت اول

توضیح کلی در مورد مجموعه آموزش زیبراش:

در این سری مقالات آموزش زیبراش، می‎خواهیم طراحی محیط سه بعدی و اینواریومنت را توسط بهترین نرم افزار مدل سازی سه بعدی، یعنی زیبراش را انجام دهیم.

توجه: برای آشنایی بیشتر با نرم‎افزار زیبراش و کاربردها وکارکردهای آن در صنایع مختلف می‎توانید به این مقاله مراجعه فرمایید

زیبراش چیست؟

توسط زیبراش می‎توان نقاشی‎های دیجیتالی که توسط فوتوشاپ (detailed environment production painting in Photoshop) ساخته شده‎اند را می‎توان برای یک بازی ژانر سه بعدی یا در صنعت فیلم سازی به کار برد.

قبل از اینکه برای داستان یک فیلم سینمایی و یا یک بازی کامپوتری تصمیم نهایی را بگیرند؛ از این تصاویر به عنوان یک مرجع الهام بخش استفاده میکنند تا بتوانند بهترین و جذاب ترین فضای سه بعدی را برای کارفرما یا کاربر تجسم کنند.

آنچه در ادامه نیز خواهیم آموخت

در مجموعه آموزش زیبراش، نحوه‎ی ساخت محیط سه بعدی برای بازی یا انیمیشن آموزش داده می‎شود؛ به این صورت که ابتدا مدل‎های اولیه را در نرم افزار تری دی مکس(۳D Max) می‎سازیم و برای دادن جزئیات و ادامه‎ی کار، آن‎ها را به نرم افزار زیبراش منتقل کرده و کار را در آن جا دوباره پیش می‎گیریم.

در این مجموعه آموزش‎های سودمندی که کمتر پیدا می‎شوند، مانند منتقل کردن مدل‎ها به طور خاص، و ارتباط بین نرم‎افزار‎ها و اینکه چرا باید از نرم افزار دیگری به جز زیبراش برای انجام این کار استفاده شود، و همچنین توضیحات مقدماتی و مناسبی در مورد جزیئیات دادن به مدل‎های غیر زنده، را فرا خواهیم گرفت.

توضیحی کوتاه در مورد مباحث قسمت اول آموزش زیبراش:

توضیحات کلی در مورد مجموعه زیبراش و مباحثی که در آینده در مورد آنها بیشتر بحث می‎شود.

منبع : Download.ir و Digital tutors

برای دیدن ویدئوهای بیشتر به کانال تلگرامی یا پیج اینستاگرام ما به آدرس @zbrush_school مراجعه کنید.

با الفبایت همراه باشید…

برچسب ها
نمایش بیشتر

امین مواساتی

دانشجوی حوزه ی هنری انقلاب اسلامی دانشجوی مهندسی صنایع دانشگاه صنعتی شریف مهارت در مدل سازی سه بعدی و کاراکتر سازی سه بعدی و دوبعدی،انیمیشن سازی سه بعدی و دو بعدی،طراحی دو بعدی،موشن گرافیک،ساخت جلوه های ویژه به صورت حرفه ای،تدوین حرفه ای،مدل سازی ساختمان و ... علاقمند به کارهای هنری،مطالعات تاریخی،سیاسی و مذهبی،فلسفه و منطق،مستند سازی و... عَبدٌ مِن عِبادِالله...!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن