theme wordpress
پیشنهاد سردبیرگیمینگ

یازدهمین مبارزه ی فنا ناپذیران

آنچه از مورتال کومبات 11 می دانیم...

مقدمه

  مورتال کومبات (Mortal Kombat)، عنوان یک مجموعه بازی ویدیویی به سبک مبارزه‎ای است که ایده‎ی ساخت این مجموعه بازی توسط «اد بون» و «جان توبیاس» داده شد. هم اکنون امتیاز این مجموعه به دست «Warner Brothers» و «Netherrealm» می‎باشد و توانسته است ۱۰ نسخه در ژانر مبارزه‎ای، ۳ نسخه یه سبک ماجراجویی و تعدادی بازی غیررسمی اما پر مخاطب منتشر کند.

چه چیزی مورتال کومبات را از دیگر بازی ها جدا کرده است؟

  داشتن خشونت بالا و «Fatality» های ویژه برای هر شخصیت از ویژگی‎های اختصاصی این بازی است، که آن را نمی توان در هیچ بازی هم سبک مورتال کومبات تجربه کرد. داشتن رده‎ی سنی بالا در «ESRB»، در کنار محبوبیت بالای آن این موضوع را تایید می‎کند. 

یازدهمین نسخه از مبارزه ی فنا ناپذیران

  اطلاعات حاکی از آن است که نسخه‎ی جدید این بازی با عنوان «مورتال کومبات ۱۱» قرار است در اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۸ عرضه شود. در این قسمت باید شاهد حضور بیست و پنج شخصیت قدیمی و جدید با فیتالیتی‎های باور نکردنی باشیم.

همچنین قابلیت جدیدی که در این نسخه شاهد آن خواهیم بود قابلیت تغییر لباس هر شخصیت تا حتی بیست حالت خواهیم بود!

داستان بازی در قسمت یازدهم

  در مقدمه داستان بازی مورتال کومبات ۱۱ در می‌یابیم که ریدن (Raiden)، محافظ زمین و خدای رعد و برق، وارد مسیر تاریکی شده است. او که از مراقبت از زمین در مقابل تهاجم دشمنان خسته شده است، ظاهرا تصمیم گرفته راه دیگری را در پیش بگیرد.

  در مقابل، کرونیکا (Chronica) شخصیت منفی جدید بازی، می‌خواهد زمان را به عقب بازگرداند و بتواند قلمرو را به تسخیر خود در بیاورد. بازگشت زمان به عقب یعنی حضور دوباره افرادی همچون کونگ لائو، لیو کانگ و دیگر شخصیت‌های محبوب مجموعه که در قسمت‌های قبلی مورتال کومبات کشته‌ شده بودند. از دیگر اطلاعات منتشر شده در رابطه با بخش داستانی، باید به این نکته اشاره کرد که بازی دارای چند پایان مختلف است و این یعنی هر کدام از گیمرها تجربه متفاوتی از بازی خواهند داشت. 

شخصیت هایی که تا کنون معرفی شده اند…

  تاکنون حضور شخصیت هایی که از نسخه ی قبلی (Mortal Kombat X) بوده اند مانند اسکورپین، ساب زیرو، ریدن، سونیا بلید، شائو خان، و گَرِس تایید شده اند. دو شخصیت باراکا و اسکارلت، شخصیت های جدید این قسمت هستند که شاهد قدرت نمایی این دو خواهیم بود.

و در آخر…

این نسخه در حالت «PRE-ORDER» منتشر شده و شخصیت شائو خان به کسانی تعلق می‎گیرد که بازی را پیش خرید کرده باشند.

منبع: سایت بازی www.mortalkombat.com

با الفبایت همراه باشید!!

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن