theme wordpress
اخبارهنری

زمان پخش فصل ۵ سریال The Flash

امروز در الفبایت می خواهیم سریال محبوب The Flash را معرفی کنیم و در آخر ، زمان پخش فصل ۵ سریال را اعلام کنیم. با ما همراه باشید.

The Flash

داستان سریال

سریال، داستان پسری است که در کودکی مادرش در مقابل چشمانش به قتل رسیده است و وقتی بزرگ می شود ، در اداره پلیس در یک آزمایشگاه کار می کند تا بتواند نشانی از قاتل مادر خود پیدا کند. اما در شهر سنترال سیتی ( central city ) آزمایشگاه بزرگی وجود دارد که دانشمندان در آن به دنبال مقاصدی علمی می باشند . در حین انجام یک آزمایش ، شتاب دهنده دچار نقص فنی شده و منفجر می شود و رعد و برق هایی را به وجود می آورد که کل شهر را فرا می گیرند . این انفجار برخی را دچار تغییرات ژنتیکی می کند. این رعد و برق ، ابر انسان های زیادی را ایجاد می کند که برخی شرور و برخی خوب هستند که یکی از ابر انسان های ایجاد شده بری آلن ( Berry Allen ) است. او ۶ ماه پس از حادثه از کما بیرون می آید. پس از آنکه هشیاری خود را به دست می آورد در می یابد که از قابلیت یک دونده ی سریع برخوردار است . در حدی که می توان لقب “سریع ترین آدم جهان” را به او نسبت داد. در طول سریال بری تلاش می کند شهر را از ابر انسان های شرور نجات دهد…..

( برای مشاهده ی عکس ها در ابعاد اصلی روی آن ها کلیک کنید.)

ژانر سریال

این سریال نیز مانند سریال Arrow که در مطلب قبل معرفی کردیم ، یک سریال فانتزی ابر قهرمانی است که از سال ۲۰۱۵ در حال پخش است . در هر سال یک فصل از این سریال منتشر می شود که داستان مذکور در ابتدای مطلب مربوط به فصل اول این سریال است. در طول این سریال با مفاهیم زمان و فیزیک بسیار بازی شده است. دشمنان بری در ۳ فصل اول همه مانند او دونده بوده که برخی از آنها از آینده آمدند و می خواهند از او انتقام بگیرند ، اما در فصل ۴ شخصیت شرور سریال یک فرد معمولی است و دشمنی ای با بری ندارد و به دنبال مقاصدی ارزشمندتر از انتقام جویی است، اما باری دیگر با اهدافی مخرب ….

فصل جدید

چند ماه قبل، پیش نمایش فصل ۵ این سریال در نماشگاه کامیک کان سن دیگو ۲۰۱۸ منتشر شد که به بررسی آن می پردازیم.

پخش فصل آخر

توجه!!! توجه!!!:احتمال اسپویل در متن زیر وجود دارد!!!!

در آخرین قسمت از فصل ۴ دختر بری یعنی نورا از آینده به گذشته می آید و دچار مشکلاتی در این زمان می شود که در نهایت خود را به بری معرفی می کند. داستان فصل و پیش نمایشی که از آن به انتظار می رود در رابطه با نورا است. یکی از نکات قابل توجهی که در این پیش نمایش وجود دارد ،  تغییر احتمالی لباس بری است که مربوط به یک انگشتری است که نورا به او می دهد. چیزی که در این پیش نمایش وجود دارد نشان دهنده ی آن است که این فصل ممکن است از تمامی فصل های قبل بهتر و جذاب تر باشد. ما نیز تماشای این سریال، مخصوصا این فصل را به شما پیشنهاد می کنیم.

پخش قسمت اول از فصل ۵ این سریال در ۱۷ مهر ۹۷ (۹ اکتبر ۲۰۱۸ میلادی) ساعت ۸ شب اعلام شده است و بر روی آنتن شبکه ی CW می رود.

این پیش نمایش را می توانید در ادامه مشاهده کنید:

 

منابع : سایت شبکه ی cw ، سایت نمایشگاه comic-con ، سایت comingsoon

نظرها و دیدگاه های خود را برای افزایش کیفیت پست های بعدی ، با ما در میان بگذارید.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن