theme wordpress
اخبارهنری
موضوعات داغ

هارت و کرانستون در اولین تریلر فیلم the upside

اولین تریلر بازسازی فیلم Intouchables یعنی The upside منتشر شد.

راهنمای مطالعه

“این اشتباه کیه؟ تقضیر تو هستش یا دنیا این رو به تو تحمیل کرده؟”

STX Entertainment شروع به پخش کردن تریلر رسمی برای The Upside ، بازساخت آمریکایی فیلم کمدی Les Intouchables ،یا The Intouchables ،ساخته کشور فرانسه که اولین انتشار آن به سال ۲۰۱۱ برمیگردد. این نسخه جدید از فیلم از همان ایده و دیدگاه و همان کاراکتر ها استفاذه کرده است ولی اینبار در شهر نیویورک و مقدار بیشتری طنز احمقانه. این اثر با “نگاهی طنز” به رابطه بین شخصی ثرومند که از کمر به پایین فلج است و و فردی بیکار با سابقه مجرمانه که استخدام می شود تا به او کمک کند.

 

بازیگران

با هنرنمایی Kevin Hart و Bryan Cranston در نقش شخص معلول و تیم کامل بازیگری شامل نیکول کیدمن ، جولینا مارگولیس ، تیت داناوان و ِآیا نائومی کینگ. مانند خیلی ها، من نسخه اصلی را از ته دل دوست دارم ولی این فیلم مانند یک شک می ماند نسبت به نسخه اول آن.امیدوار بودم که اینکار درست انجام شود، اما قرار دادن کوی هارت در آن نقش یک نشانه قطعی بود که طنز احمقانه را جایگزین اصالت می کند(مانند صحنه دوش گرفتن). 

 

کارگردان

The Upside به کارگردانی (Neil Burger) کمدی صمیمی درباره ی یک مجرم است به نام دل (Dell) (کوین هارت) که به تازگی به قید وثیقه آزاد شده و دوستی بعیدی با میلیاردر فلجی به نام فیلیپ (Philip) (برایان کراستون) آغاز می کند.کارگردانی the upside بر عهده فیلمساز آمریکایی Neil Burgur ، کارگردان فیلم هایی مانند interview with the assassins و the illusionist است.فیلم نامه توسط Jon Hartmere به نگارش درآمده است و بر اساس فیلم les Intouchables 2011 به کارگردانی Éric Toledano و Olivier Nakache می باشد.این اثر اولین بار سال پیش در فستیوال فیلم torento به نمایش درآمد.STX entertainment این فیلم را در ۱۱ ژانویه (January 11th, 2019)به صورت سراسری در سینما ها اکران می کند.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن