theme wordpress
اخباررویداد هاگیمینگ

جوایز مراسم The Game Awards 2018 : بهترین موسیقی

مراسم The Game Awards هر ساله به افتخار شرکت‌های سازنده‌ی بازی‌های ویدیویی برگزار می‌شود. در این مراسم بازی‌های که در طول یک سال به بازار عرضه شده‌اند، مورد بررسی قرار می‌گیرند و به بهترین آن‌ها در زمینه‌های مختلف جوایز مختلفی تعلق می‌گیرد.

در سال ۲۰۱۸ بازی‌های بسیاری مانند God Of War ،Assassins Creed Odyssey ،Red Dead Redemption 2 ،Marvel’s Spider-Man و … به بازار عرضه شدند و بیشتر بازی‌های جذاب و صاحب‌نام جوایزی دریافت کردند.

در سری مقالات The Game Awards 2018 تصمیم داریم به بررسی دریافت کننده‌های جوایز سال ۲۰۱۸ بپردازیم. با ما همراه باشید.

جایزه بهترین موسیقی سال ۲۰۱۸:

  • Red Dead Redemption 2:

 یک بازی ویدئویی در سبک اکشن-ماجراجویی و جهان باز است که توسط راک‌استار گیمز در ۲۶ اکتبر ۲۰۱۸، برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۴ و اکس‌باکس وان منتشر شد. این بازی سومین قسمت در مجموعه بازی‌های سرخ‌پوست مرده محسوب می‌شود و پیش درآمد بازی رد دد ریدمپشن در سال ۲۰۱۰ است. این بازی در گیم آوارد ۲۰۱۸ هشت بار نامزد شد و توانست چهار جایزه را برنده شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره‌ی بازی اینجا کلیک کنید.

  • Celeste

بازی در سبک بازی‌های قدیمی طراحی شده است به‌طوری‌که خاطرات شما را از بازی‌های پیکسلی دهه‌های قبل زنده خواهد کرد.

  • God Of War

بازی ویدئویی در سبک اکشن-ماجراجویی است که توسط استودیو سنتا مونیکا ساخته شده و بوسیلهٔ سونی اینتراکتیو انترتینمنت در تاریخ ۲۰ آوریل ۲۰۱۸ به‌طور انحصاری برای کنسول پلی‌استیشن ۴ منتشر شد.

این هشتمین قسمت در مجموعه بازی‌های خدای جنگ به‌شمار می‌رود و دنباله‌ای بر نسخهٔ خدای جنگ ۳ محسوب می‌شود. بازی به عنوان یک نسخه باز راه‌اندازی از سری خدای جنگ به‌شمار می‌رود و این بار به جای آنکه داستان آن همانند تمامی قسمت‌ها در این مجموعه بازی بر اساس اساطیر یونانی دنبال شود، در اساطیر اسکاندیناوی روایت می‌شود.

شخصیت اصلی بازی کماکان کریتوس است که دیگر پا به سن گذاشته و اکنون صاحب پسر شده‌ است. کریتوس نقش مربی و محافظ پسرش را ایفا می‌کند و در طی روند بازی پسرش به او در مبارزات، اکتشافات و حل معماها کمک می‌کند. سلاح اصلی کریتوس در این قسمت یک تبرزین جادویی است.

این بازی دارای نمرات بسیار بالایی است و با استقبال بسیار خوب منتقدین مواجه شد. وبگاه‌های گیم‌اسپات و آی‌جی‌ان به ترتیب به این بازی امتیاز ۹ از ۱۰ و ۱۰ از ۱۰ را داده‌اند و همچنین امتیاز کلی ۹۴ از ۱۰۰ را در وبگاه متاکریتیک به خود اختصاص داد. به گفتهٔ بسیاری از رسانه‌ها، این بازی یکی از بهترین بازی‌های کنسول پلی‌استیشن ۴ است.

  • Marvel’s Spider-Man

یکی از عناوین موفق سال ۲۰۱۸ بازی Marvel’s Spider-Man بود که توجهات زیادی را به خود جلب کرد. این بازی توسط کمپانی Sony و استودیوی بازی سازی اینسامنیاک گیمز(Insomniac Games) ساخته شد.
اگر مجموعه فیلم‌های Spider-Man را دیده باشید، همان ابتدا می‌توانید متوجه داستان بازی که جنگیدن با خلاف کاران است، بشوید.

  • Ni No Kuni II : Revenant Kingdom:

این بازی محصول استودیو level 5 است که در سال ۲۰۱۸ به بازارهای جهانی عرضه‌ شد. داستان بازی مربوط به افسانه‌های نوع خشن ژاپنی است. بازی روایت‌گر داستان زندگی یک شاهزاده است که اطلاعاتی در رابطه با اداره یک فرمانروایی ندارد و باید با گذران زندگی و پشت سر گذاشتن سختی‌ها پخته شود‌.
از لحاظ موسیقی و صداگذاری این بازی دارای آهنگ‌های بسیار دلنشین است. اگر انیمه‌های ژاپنی را مشاهده کرده باشید شاهد موسیقی‌های جذاب آن‌ها بوده‌اید و حتما با آن‌ها خاطره دارید. اگر به این سبک موسیقی علاقه دارید این بازی رو به شما پیشنهاد می‌دهیم.

 

در نهایت جایزه بهترین بازی سال به بازی Red Dead Redemption 2 رسید.

 

لطفا نظرها و دیدگاه‌های خود را برای افزایش کیفیت پست‌های بعدی با ما درمیان بگذارید.

با ما در الفبایت همراه باشید…

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن