theme wordpress
اخبارپیشنهاد سردبیرفناوریگیمینگنقد و بررسی

جدیدترین بازی های شرکت UBISOFT در سال ۲۰۱۸

در اینجا قصد داریم به بررسی عنوان های معرفی شده توسط شرکت UBISOFT در سال ۲۰۱۸  برای کامپیوترهای خانگی بپردازیم. با ما همراه باشید .

 

FAR CRY 5

اولین عنوانی که می خواهیم به آن بپردازیم بازی Far cry 5 است . این بازی محصولی از استودیوهای بازی سازی Ubisoft  Montreal ؛ Red Storm ؛ Ubisoft Shanghai ، Ubisoft Toronto و Ubisoft Kiev است که در سبک اکشن، ماجراجویی، شوتر(shooter) اول‌ شخص و جهان‌ باز طراحی شده است.
در این بازی شما در Hope County واقع در ایالت مونتانای آمریکا قرار دارید. جایی که پر از آدم های شجاع است، اما وجود گروهی خطرناک به نام Eden’s Gate این منطقه را تهدید می‌کند.
شما باید در برابر Joseph Seed، رهبر این گروه و خواهر و برادرانش که معروف به Heralds هستند بایستید و با تشکیل گروه مقاومت، منطقه را از وجود آن ها پاک سازی کنید.
شما نقش معاون کلانتر را دارید و باید از مردم شهر کمک بگیرید تا دوباره آرامش را به شهر بازگردانید.

حداقل سیستم مورد نیاز برای اجرای این بازی :

(OS: Windows 7 SP1, Windows 8.1, Windows 10 (64-bit versions only
Processor: Intel Core i5-2400 @ 3.1 GHz or AMD FX-6300 @ 3.5 GHz or equivalent
Memory: 8 GB RAM

(Graphics: NVIDIA GeForce GTX 670 or AMD R9 270 (2GB VRAM with Shader Model 5.0 or better

 

Assassin’s Creed Odyssey

عنوان بعدی، بازی اساسین کرید اودیسه(Assassin’s Creed Odyssey) است که گیم پلی ای شبیه به عنوان اوریجینز (origins) از سری اساسین ها دارد که در جریان کنفرانس E3 2018 توسط این شرکت معرفی شد.

داستان بازی Assassin’s Creed Odyssey از نظر زمانی، ۴۰۰ سال پیش از نسخه Origins این سری را به تصویر می کشد و این عنوان را به قدیمی‌ترین نسخه این سری محبوب تبدیل می‌کند که این مسئله سوالات بسیاری را در ذهن دوست داران این مجموعه شکل داده است. بالاخره Assassin’s Creed Origins عنوانی بود که چگونگی شکل‌گیری انجمن برادری اساسین‌ها را شرح داد و درباره اینکه چگونه عقاید آن‌ها توسط دیگران پیروی شده، توضیح داده شد. به همین جهت، اگر قرار باشد بازی جدیدی از این سری را تجربه کنید که وقایع آن مدت‌ها قبل‌تر از این نسخه روی می‌دهد، قطعاً مایل اید بدانید که سازندگان چگونه می‌خواهند از نظر داستانی ارتباط‌های بیشتری خلق کنند.

وب‌سایت گیمینگ‌ بولت (Gamingbolt) این فرصت را در E3 امسال بدست آورد تا با کارگردان این بازی یعنی آقای اسکات فیلیپس (Scott Phillips) گفتگو کند. فیلیپس در این باره اظهار داشت:

ما به لحاظ داستانی ارتباط مستقیمی با وقایع نسخه Origins نداریم. ما ۴۰۰ سال پیش از بازه زمانی Assassin’s Creed Origins هستیم. انجمن برادری در آن زمان هنوز تکشیل نشده بود بنابراین این امکان را به ما می‌دهد تا بر روی داستان مبتنی بر انتخاب تمرکز کنیم. شما بر اساس Assassin’s Creed پیش نمی‌روید بلکه شما عقیده داخلی که خود خلق کرده‌اید را دنبال می‌کنید. و اگر مردم را بکشید یا دروغ بگویید یا دزدی کنید، جهان همه آن‌ها را به نوعی به خود شما برمی‌گرداند. جهان این بازی، مزدوران بسیاری را برای مقابله با شما می‌فرستد بنابراین شما به این احساس خواهید رسید که همه آن انتخاب‌ها تاثیرگذار هستند. همچنین انتخاب‌های شما در داستان هم تاثیر بزرگی خواهد گذاشت. آیا زمان حال را هم در این بازی خواهیم داشت؟ بله، ما زمان حال را نیز در این بازی خواهیم داشت و به نوعی ساختار فلسفه «نظم در مقابل هرج و مرج» را که همیشه در سری Assassin’s Creed  بوده را ادامه خواهیم داد. چیزهای بسیاری برای طرفداران وجود دارد. من فکر می‌کنم کسانی که وارد این بازی شوند و Assassin’s Creed را دوست داشته باشند، عاشق Odyssey خواهند شد.

بازی Assassin’s Creed Odyssey در ۱۳ مهر ماه برای کامپیوتر‌های شخصی ارائه خواهد شد.

 

 

The crew 2

عنوان بعدی بازی The crew 2 است که این بازی در تاریخ ۲۸ ژوئن ۲۰۱۸ (حدود ۳ ماه قبل) منتشر شده است. این بازی محصولی از استودیو Ivory Tower است که در سبک مسابقه‌ای و اکشن طراحی و ساخته شده است. این بازی دنباله‌ای برای The Crew به شمار می‌رود که در سال ۲۰۱۴ میلادی روانه بازار شده بود.
دنیای پویای بازی که شبیه‌سازی کاملی از ایالات متحده آمریکا را در مقیاسی کوچکتر به تصویر می‌کشد، به بازیکن اجازه می‌دهد تا آزادانه به گشت و گذار در آن بپردازد.
در The Crew 2 وسایل نقلیه مختلفی مثل، ماشین، موتور، قایق و هواپیما وجود دارد. بازیکن در نقش راننده‌ای ناشناس باید تلاش کند تا طبق مقررات مشخصی به پیروزی دست یابد.
بازی دارای چهار دنیای متصل به هم است که هر یک ، تم و مدل بازی منحصر به خود را دارند. این زمینه‌ها شامل آف‌رود(Off road)، مسابقات خیابانی، مسابقات حرفه‌ای و حرکات نمایشی هستند. همچنین در بازی شما می‌توانید کاراکتر و وسایل نقلیه خود را شخصی‌سازی کنید.
بازی The Crew 2، مانند نسخه اول این مجموعه تاکید خاصی بر بخش چند‌نفره دارد و علاوه بر این دارای بخش همکاری چند‌نفره آنلاین نیز است.

دیگر نکته ی جالبی که در این بازی وجود دارد این است که در حین مسابقه یا حرکت ، شما می توانید وسیله ی نقلیه خود را تغییر بدهید. به عنوان مثال اگر شما از ماشین استفاده می کنید می توانید آن را به هواپیما یا قایق( در صورت نزدیکی به آب ) تغییر دهید و به مسیر خود ادامه بدهید. نقشه ی این بازی به شدت بزرگ بوده و تلاش شرکت بر آن بوده که ایالات مختلف را به طور کامل و ریز پوشش دهد.

حداقل سیستم مورد نیاز برای اجرای این بازی :

(OS: Windows 7 SP1, Windows 8.1, Windows 10 (64-bit versions only
Processor: Intel Core i5-2400s @ 2.5 GHz or AMD FX-6100 @ 3.3 GHz or equivalent
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 660 or AMD HD 7870 – 2GB VRAM with Shader Model 5.0 or better

امیدوارم از این مطلب لذت برده باشید .ما را در بخش نظرات همراهی کنید.

 

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن