theme wordpress
اخبارهنری

زمان پخش فصل ۷ سریال Arrow

امروز در الفبایت می خواهیم سریال محبوب The Arrow را معرفی کنیم و در آخر ، زمان پخش فصل ۷ سریال را اعلام کنیم. با ما همراه باشید.

The Arrow

داستان سریال

سریال، داستان پسری ثروتمند را به تصویر می کشد که تصمیم می گیرد به یکی از سفرهای کاری پدرش با قایق خانوادگی به همراهش برود. در طول سفر قایق آن ها دچار نقص فنی می شده و تمام انسان هایی که در قایق بودند غرق می شوند.

تنها این پسر ، یعنی اولیور کویین (Oliver Queen) ، به همراه پدر خود با قایق نجات زنده می مانند اما چون مواد غذایی موجود در قایق نجات به اندازه ی هر دوی آن ها نبود پدر اولیور دفترچه ای به او می دهد و برای نجات پسر خود خودکشی می کند.

در آخر اولیور در جزیره ای متروک به نام لیان یو ( Lian Yu ) به مدت ۵ سال گرفتار می شود. پس از گذشت این مدت توسط قایقی که از نزدیکی جزیره عبور می کند از جزیره نجات می یابد و به شهر خود یعنی استارلینگ سیتی (starling city) بر می گردد و تلاش می کند اشتباهات پدر خود را جبران کرده و شهر را از فساد های موجود نجات دهد. ( برای مشاهده ی عکس ها با کیفیت واقعی روی آن ها کلیک کنید. )

خط داستانی

این سریال یک سریال فانتزی ابرقهرمانی است که از سال ۲۰۱۲ میلادی در حال پخش است. هر سال یک فصل از آن منتشر می شود و داستان ذکر شده در بالا مربوط به فصل اول سریال است که برای معرفی این سریال به شما عزیزان گفته شد. در طول ۵ فصل اول سریال، فلش بک هایی از سال های جزیره داریم که شبیه سازی داستانی هر فصل از سریال با سال های جزیره را نشان می دهد. در فصل ۵ پرومیتیوس (Prometheus) که ابرقهرمان شرور فصل است به علت یکی از قتل های اشتباه اولیور در فصل اول می خواهد از او انتقام بگیرد. فلش بک های این فصل مربوط به سال پنجم هستند.

چند ماه قبل، پیش نمایش فصل ۷ این سریال در نماشگاه کامیک کان سن دیگو ۲۰۱۸ منتشر شد که به بررسی آن می پردازیم.

پخش فصل آخر

توجه!!! توجه!!!:احتمال اسپویل در متن زیر وجود دارد!!!!

در آخرین قسمت از فصل ۶ سریال، اولیور در دادگاه اعتراف به گرین ارو بودن می کند و به زندان می رود. در این زندان که Slabside Maximum Security نام دارد شخصیت های منفی و شرور این فصل معرفی می شوند. به عنوان مثال می توان به برنز تایگر با بازی مایکل جی وایت، درک سمپسان با بازی کودی گرت رونلز و دنی بریکول با بازی وینی جونز اشاره کنیم که این سه شخصیت، چند نفر از شخصیت‌های شرور و منفی این فصل هستند.

پخش قسمت اول از فصل ۷ این سریال در ۲۳ مهر ۹۷ (۱۵ اکتبر ۲۰۱۸ میلادی) ساعت ۸ شب اعلام شده است و بر روی آنتن شبکه ی CW می رود.

طبق اخبار اعلام شده از این سریال در فصل ۷ نیز مانند فصل ۳ که نقش “روی هایپر” پر رنگ بود در این فصل نیز نقش پررنگی از او را خواهیم دید چرا که قرار است در تمامی قسمت های این فصل حضور داشته باشد.

در فصل ۳ پس از جدا شدن “روی (Roy)” از اولیور لباس “روی” را تیا خواهر اولیور می پوشد اما او نیز به دلیل مشکلات روانی ای که برایش پیش می آید، از تیم ارو در پایان فصل ۴ جدا شده و فقط چند بار به طور نمادین این لباس را می پوشد.

این پیش نمایش را می توانید در ادامه مشاهده کنید:

 

منابع : سایت شبکه ی cw ، سایت نمایشگاه comic-con ، سایت comingsoon

نظرها و دیدگاه های خود را برای افزایش کیفیت پست های بعدی ، با ما در میان بگذارید.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن